Drink it to believe it
Κυκλοφόρησε η νέα Pepsi next με 60% λιγότερη ζάχαρη και ίδια γεύση, ή έτσι τουλάχιστον υπόσχεται η εταιρεία. Για να προωθήσει λοιπόν το νέο αναψυκτικό η Pepsi κυκλοφόρησε διαφήμιση χρησιμοποιώντας σαν πρωταγωνιστή, όπως και η Evian, ένα μωρό.
Ή μήπως ο πρωταγωνιστής δεν είναι το μωρό; Δείτε μόνοι σας και κρίνετε στο βίντεο που ακολουθεί!
Πηγή: Adweek
Κυκλοφόρησε η νέα Pepsi next με 60% λιγότερη ζάχαρη και ίδια γεύση, ή έτσι τουλάχιστον υπόσχεται η εταιρεία. Για να προωθήσει λοιπόν το νέο αναψυκτικό η Pepsi κυκλοφόρησε διαφήμιση χρησιμοποιώντας σαν πρωταγωνιστή, όπως και η Evian, ένα μωρό.
Ή μήπως ο πρωταγωνιστής δεν είναι το μωρό; Δείτε μόνοι σας και κρίνετε στο βίντεο που ακολουθεί!
Πηγή: Adweek
No comments:
Post a Comment